Firemní systémy NAVICA
XLS tabulky, poznámky, účetní seznamy... A stále méně pomáhají řídit firmu? Zaměstnejte více svůj počítač a věnujte se tomu, co je důležité.
Nechte intra řídit workflow a podávat výkony:
- Řízení obchodních případů (výroby, projektů) dle Vašeho workflow (intra obsahuje BPMN modeler)
- Řízení práce zaměstnanců dle workflow na základě úkolů a termínů
- Výkaznictví - docházka, odvedená práce, finanční
- Systém řízení úkolů včetně sledování vynaložených prostředků (času, peněz...)
- Systém upozornění - automatická, jednorázová, opakovaná, dovnitř i ven z firmy
- Fakturace, automatické odesílání, upozornění, potvrzení o přečtení
- CRM - systém obchodní pipy pro řízení akvizic, řízení vztahu se zákazníky
- DMS - řízení dokumentů, včetně schvalovacího kolečka
- Sklady - dle zákona o účetnictví a s EAN, moderními funkcemi chytré zásoby atd.
- Docházka - včetně RFID/ BT čipů
- Kalendáře, grafy, emaily, Google plugin pro spojení s mobilem
Hlavní výhody IS NAVICA:
- Jasná úspora času stráveného kontrolou prováděných činností
- Úleva od rutinních, opakujících se činností (maily, smlouvy, fakturace)
- Všechny důležité úkoly v intra - doma není třeba vzpomínat na zapomenuté
- SEO optimalizace zdrojového kódu a textů