Programujeme aplikace na míru

Programování na míru

Tým vývojářů, šéf projektů, analytik, grafik, UX, copywriter.... jsme AvikanaTeam.

 

Využíváme dostupné technologie:

  • PHP, MySQL
  • Nette Framework, React
  • HTML5, CSS3 Flex, jQuery

Zakázkové programování:

  • Chci, aby když...
  • Musím opravdu opakovaně...
  • Nebaví mě neustále přepisovat
  • Chci vidět tohle tamhle
  • Mám takový nápad...
  • Nechci neustále hlídat plnění úkolů...


Zeptejte se nás, dohodněte si schůzku, třeba i smlouvu o mlčenlivosti a projednejte s námi projekt, který Vám leží v hlavě a možná si nejste jistí, kudy do něj. Nebojíme se nových věcí a rádi s Vámi rosteme.

 

CRM - Řízení vztahů se zákazníky ...více

Řízení vztahu se zákazníky je základním kamenem pro úspěšný business.

Náš CRM systém pro shromažďování a následné vyhodnocování dat o obchodních klientech Vám pomůže zpřehlednit a optimalizovat obchodní strategii. Dejte svým zákazníkům pocit jedinečnosti, díky jednoduchým, ale funkčním nástrojům.

 

Co nabízíme?

  • vytvoření podrobné analýzy stávajícího nakládání s informacemi
  • návrh optimálního řešení - zefektivnění práce se zákazníky a daty
  • implementace řešení do intranetového systému

 

Co můžete získat?

  • přehledný systém umožňující jednoduše zaznamenávat důežité informace
  • zjednodušení a automatizace rutinních procesů
  • zocelení vztahu se zákazníky postaveném na vzájemné důvěře

 

Naší prací je najít ideální cestu pro zjednodušení a zefektivnění každodenních úkonů. CRM systém vytvoříme na míru Vašemu podnikání a požadavkům. Kontaktujte nás.

Skladové hospodářství ...více

Ochutnejte umělou intelgienci a zrychlete sklady jednou provždy.

GIS NAVICA 4.0 nabízí kompletní správu skladu dle zákona o účetnictví. Úplná automatizace řízení skladu zrychlí a zefektivní práci a sníží chybovost. Napojení na ostatních moduly NAVICA zajistí, že systém dokáže sám rozhodovat, co je třeba uložit nebo vyzvednout. Čtečky čárových a QR kódů tak nebudou nadále potřeba.
 

Propojení skladů NAVICA s e-shopovým řešením Werishop

Znáte tu situaci, kdy si objednáte na e-shopu a příjde vám informace, že zboží již není skladem, ale zboží nebylo z e-shopu odstraněno? Díky našemu pokročilému skladovému hospodářství s přímým napojením na e-shop se tohle Vašim zákazníkům nikdy nestane.

Jak to funguje?
Na e-shop se neustále automaticky propisuje reálné množství zboží na vašem skladu, či na skladu vašeho dodavatele. Zákazníci tak vždy vědí, které zboží mohou objednat, případně na které zboží si musí počkat. Zboží, které je dlouhodobě vyprodané, z nabídky e-shopu zmizí.Systém umožňuje pohodlný import a export dokumentů.
 

Ušetřete čas věnovaný zdlouhavé administraci a věnujte se tomu, co je důležité. Neváhejte nás kontaktovat!

Napojení na účetní programy ...více

Propojení s účetními/HR programy.

Nabízíme vám elegantní řešení, jak zjednodušit a zautomatizovat každodenní úkony.
Správa faktur a předkontací, ale také databáze zboží, zákazníků, objednávek a dalších důležitých agend podnikání je pro nás každodenní chleba. Propojení je možné mezi naší aplikací a třetí stranou nebo mezi dvěmi již používanými službami s mezi krokem i bez.


Máme zkušenosti s těmito systémy:

  • SAP
  • Microsoft Dynamics Nav
  • Axapta
  • Navision
  • Helios
  • Pohoda, Money, Cézar
  • MaDaM


Neváhejte se na nás obrátit

 

Propojení se službami třetích stran ...více

Nabídněte svým zákazníkům více, než jen pouhý nákup!

Každého inovativního obchodníka zajímá, co vše může svým zákazníkům nabídnout, jak usnadnit proces nákupu a sobě práci a čas. V rámci rozvoje e-shopů nabízíme pohodlné propojení se službami třetích stran:


Každý požadavek je pro nás výzvou, se kterou rádi poměříme své síly. Kontaktujte nás.

Platební brány ...více

Možnost platby kartou přímo na internetovém obchodě se stává nezbytným standardem.

Jděte svým zákazníkům naproti a usnadněte jim proces nákupu u Vás. Platba kartou je stále oblíbenější platební metodou a pomalu se stává neodmyslitelnou součástí každého moderního e-shopu.

Implementace platební brány je pro nás hračka. Stačí si jen vybrat:

  • The Pay
  • PayPal
  • PayU
  • GoPay
  • WebPay

 

Analýza business procesů ...více

Popis obchodních procesů je prvním krokem v uspořádání firmy, identifikaci a optimalizaci činností, které vedou ke zvýšení efektivity firmy.

Nástroj pro zápis a strojové zpracování zápise dle BMPN

  • Analýza business procesů je základním krokem při stavbě generovaného informačního systému
  • Analýzu provádí zkušený specialista s 15 lety praxe. V projektově orientovaných firmách zabere cirka 5 dnů rozložených v měsíci, ve výrobních pak dle záběru firmy.
  • Výsledkem analýzy je vizualizace vybraných procesů s cílem jejich automatizce pomocí informačního systému. Následným krokem může být zpracování tzv. "usecase".
  • Analýza je samostatný krok a není nutné ji dále navazovat na služby v IT integraci nebo programování.
  • Držíme se standardu BPMN, zápis provádíme elektronicky s výstupem na internet. Výstup je strojové zpracovatelný i pro jiné generované systémy třetí generace.